dinsdag 14 april 2020

Hondenpoep

Ik heb al geschreven dat Japanner op een bijzondere manier met hun hondje omgaan. Als het koud is krijgen ze een jasje aan. Als ze moe worden mogen ze in een karrretje. Ze gaan altijd op tijd naar de kapper en ze worden verwend als kinderen.
Maar ze poepen gewoon op straat zoals alle honden. De Japanner is een propere bewoner van deze planeet en houdt niet van viezigheid, ook niet van zijn of haar hondje.
Dus als het hondje heeft gepoept dan wordt het kontje keurig afgeveegd, het drolletje wordt in een zakje gedaan en meegenomen en de plek waar het drolletje heeft gelegen wordt met een spray schoongemaakt en ontsmet. Een Balinees wil dit absoluut niet geloven want in ons thuisland schijten ze waar ze zijn en staan. En dat geldt niet alleen voor de honden. Ze kijken niet eens achterom laat staan opruimen. 
Hier heb ik wel zin om het te doen, ik mot me toch erg.....dit is een mooie plek.
Zo dat is lekker, ik kan het maar kwijt zijn.
Mijn bazinnetje ruimt het wel op.
Zo effe schoonspuiten en we gaan weer.

Geen opmerkingen: